duminică, 5 august 2012

REGIMUL PENTRU BOLI GRAVE BG1 DE VALERIU POPA


      Inginerul Valeriu Popa a fost un deschizator de drumuri in domeniul bioenergiei si a terapiilor naturiste. De la el a ramas o colectie impresionanta de retete si regimuri naturiste, iar mai jos avem descris in detaliu regimul "BG1" de boli grave.
     Dupa trezire, prima grija trebuie sa fie eliminarea (scuiparea) salivei adunate in gura peste noapte. Apoi, o lingura de ulei de floarea-soarelui se mesteca 20 de minute, dupa care, lichidul laptos se scuipa in totalitate. Se rade stratul albicios depus pe limba, cu o lingura de lemn. Se clateste foarte bine gura cu apa sarata (o lingura de sare grunjoasa la o cana cu apa).
     Ora 8:00 – Terapia cu malai
Se ia in gura o lingura cu malai si se mesteca 10-15 minute, pana cand incepe sa se scurga saliva. Se clateste gura cu apa sarata.
     Ora 8:30 – Clisma cu infuzie de rostopasca
Se clocotesc 2 l de apa distilata intr-un vas de 3 l, se pun 2 linguri de rostopasca (mai ales pentru cancere) si se infuzeaza timp de doua minute, apoi se lasă 10 minute acoperit cu capac. Pentru alte afectiuni grave, in functie de boala si localizare, infuzia se poate prepara si din alte amestecuri de plante.
Se strecoara infuzia in irigator (temperatura se controleaza cu cotul) si, in pozitie genupectorala, se introduce canula (dupa ce s-a uns anusul cu ulei de masline). Inaintea defecarii, se face un masaj pe abdomen in jurul ombilicului. Trebuie folosita toata cantitatea de 2 l infuzie. Dupa defecare, se face igienizarea locala cu apa calda, bolnavul stand cu sezutul intr-un lighean.
     Ora 9:00 – Spalarea vaginala
Infuzia pentru spalaturi vaginale (pentru cancerele cu orice localizari) se prepara la fel cu cea de la clisma, numai ca, se folosesc 2 linguri de flori sau radacini de nalba mare.
Se strecoara infuzia calduta in irigator si, stand cu sezutul in lighean, se introduce canula in vagin şi se aşteapta pana ce se scurg cei 2 l de infuzie din irigator.
     Ora 9:30 – Sarituri pe varfuri
In fata ferestrei deschise, se fac 100 de sarituri pe varfurile picioarelor, miscand bratele ritmic si respirand in acelasi ritm (se poate incepe gradat, cu 10-20 de sarituri). La sfarsit, se inspira si se expira adanc si rar.
     Ora 11:00 – Masa 1
Din 4 linguri de orez nedecorticat, care se spala si se lasa timp de o ora la inmuiat, se inghit boabe, fie intregi, fie mestecate, apoi se consumă 1/2 l de apa distilata. Se recomanda ca intreaga operatiune sa dureze 1-2 ore.
     Ora 13:00 – Masa 2
Se rad si se amesteca intr-un vas de portelan, cu o lingura de lemn, 5 linguri de grau incoltit, 2 linguri telina mica, 2 linguri radacina de patrunjel, 1 lingura gulie verde (nu rosie), 2 linguri sfecla rosie, 1 lingura miere naturala poliflora, 2 linguri mere. Amestecul se serveste cu o lingura de lemn. Ca desert, 1 lingurita (de lemn) cu polen conservat in miere. Obligatoriu, masa dureaza o ora.
     Ora 16:00 – Masa 3
Se bea o cana de infuzie de salvie, neandulcita (250 ml apa distilata, data in clocot, in care se pune o lingurita salvie.
     Ora 18:00 – Masa 4
Se mananca 100 bucati seminte crude de bostan, apoi se bea o cana cu infuzie de cimbrisor (250 ml apa distilata, data in clocot, peste care se adauga o lingurita de planta).
     Ora 20:00 – Somniferul naturist
Se curata 4 mere Ionathan, iar coaja se infuzeaza in 250 ml apa distilata cu captare de aburi (cand apa clocoteste, capacul se ridica si se adauga repede cojile, apoi capacul se pune repede la loc). Se opreste focul, se pune vasul deoparte 15 minute, acoperit cu capac. Se adauga o lingura de miere poliflora. Apoi se consuma cojile de mere, iar zeama se soarbe incet, cu o lingura de lemn. Toata operatiunea trebuie sa dureze 45 minute.
    Ora 21:00 – Clisma
Se face o noua clisma sau spalatura vaginala, cu infuzii (de rostopasca, respectiv nalba mare) pregatite dinainte.
    Ora 21:30 – Culcarea
Dupa rugaciunea de seara cu fereastra deschisa, se intra in asternuturi si se cauta somnul profund.
Acest regim trebuie tinut timp de 42 de zile.

15 comentarii:

  1. Foarte interesant programul de exercitii!
    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA TUTUROR. A URMAT CINEVA ACEST REGIM? CUM SE POATE REZISTA ? TE MAI POTI RIDICA DIN PAT? MI SE PARE DE NEREALIZAT. SA MI SPUNA , VA ROG CINEVA DACA SE POATE DUCE LA BUN SFARSIT UN ASTFEL DE REGIM MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU E USOR DAR SE POATE TINE , CU MULTA RABDARE SI CREDINTA.EU AM 24 DE ZILE SI SPER SA IL DUC LA BUN SFARSIT.
      SUCCES!

      Ștergere
    2. Da,sora mea l-a tinut exact cum e redat ,nu a stat la pat nici un minut, a avut energie multa, dar a slabit aproximativ 15 kg. Succes.

      Ștergere
  3. Salut, poti urma in mare parte programul, mai putin cred partea cu clisme (desi este o parte importanta, care contribuie la dezintoxicarea organismului). Acum depinde de tine sa iti adaptezi ce vrei din acest program (cat mai mult din el).

    RăspundețiȘtergere
  4. doresc sa-l incerc. nu sunt bolnava, slava Domnului, insa trebuie sa dreg ceea ce strica alimentatia asta "moderna" inainte de a fi prea tarziu.Important este ca doresc sa fiu snatoasa entru a-mi creste fiica, asa ca Doamne-ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu l-am tinut, inclusiv etapa premergatoare de regim doar cu apa distilata, 2 litri pe zi, vreme de 21 de zile, apoi revenire, 7 zile, cu apa distilata in care se tinea orez integral (procedura completa o gasiti pe http://www.valeriu-popa.santamia.ro/. A fost o alegere persoanala, nesustinuta de cadre medicale. Vreme de 16 zile am mers la serviciu, apoi a inceput sa-mi fie rau. Foarte rau. Aceasta prima etapa, de post doar cu apa distilata (atentie! Apa trebuie sa fie pura, nicidecum apa de la benzinarii. Eu am avut ocazia fericita de a o procura dintr-o sursa sigura) nu este usor de tinut, e nevoie de multa vointa, de determinare si credinta. Starile de rau si ceea ce organismul elimina pe toate caile posibile sunt greu de suportat si sperie, insa rezultatele pot fi miraculoase. Nu am curajul, insa, sa recomand cuiva sa tina regimul doar cu apa distilata fara supraveghere medicala. E insa alegerea fiecaruia! Este nevoie si de sprijinul si ajutorul familiei, intr-o stare de armonie, de pace.

    Apoi, dupa 28 de zile am inceput regimul de boala grea - care mi s-a parut floare la ureche dupa cele 28 de zile de post exclusiv cu apa distilata! In concluzie, daca va decideti sa tineti doar regimul de 45 de zile de detoxifiere, credeti-ma ca nu este deloc dificil, ci este nevoie doar de vointa si disciplina! Efectele atat asupra fizicului, cat si psihicului si emotionalului sunt spectaculoase! Si se poate tine fara grija, chiar daca organismul incepe sa elimine toxine si veti resimti si stari de rau, acestea sunt de asteptat si nu trebuie sa va sperie. Organismul se purifica. Perseverati si veti vedea diferenta! L-am tinut, acest regim de 45 de zile, mergand la seriviciu. Aveam robotul de bucatarie la serviciu si, in pauza de masa, imi preparam masa de pranz. A fost un pic stresant, insa nu imposibil!
    Imi permit o sugestie...in aceasta perioada (cu precadere) cultivati ganduri pozitive, atat pentru dvs. cat si pentru cei din jur. Va ajuta rugaciunea si/sau meditatia. Va ajuta recunostinta pentru tot ce este bun in viata dvs. Si, mai ales, va ajuta speranta si credinta "oarba" in vindecare si autovindecare!
    Va doresc din toata inima vointa sa va apucati si sa-l duceti la bun sfarsit!
    Va doresc sanatate,va doresc tot binele!
    Daca aveti intrebari si/sau nelamuriri, in masura in care pot, va voi raspunde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea sa știu , în cazul în care am diabet zaharat tip 2 cu o doz de insulina pe zi ...pot sa țin acest regim de 45 zile ? Mulțumesc ,anticipat !

      Ștergere
  6. Si eu vreau sa tin regimul de 45 de zile si de aceea asi dori sa va intreb de unde ati luat apa distilata, si daca se mai poate bea apa in restul zilei in afara de ce este scris in regim. Cum va simtiti acum?

    RăspundețiȘtergere
  7. Bunã ziua, am tinut acest regim în 1996, când am fost diagnosticatã cu cancer de col uterin, am avut sprijinul familiei si am reusit însã acest regim presupune dedicare totalã; în acel timp am lucrat de acasã, doar 3-4 ore/zi, în ziua de astãzi înseamnã acelasi lucru; deasemea, trebuie perseverat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce ați ținut acest regim, v-ați mai confruntat
      cu probleme grave de sanatate? Ce vârstă aveați când ați ținut regimul?

      Ștergere
    2. După ce ați ținut acest regim, v-ați mai confruntat
      cu probleme grave de sanatate? Ce vârstă aveați când ați ținut regimul?

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. De cand ați urmat acest regim ați mai avut probleme
    de sănătate?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am tinut postul de 21 de zile dupa care, reveninire 7 zile, apoi BG1 45 de zile si de cca 7 ani am o alimentatie fara carne, lapte, branza. Consum, iaurt de cca. 2-3 ori pe luna, oua de Pasti si rareori la o mancare de spanac. Nu inseamna ca ce fac eu trebuie toata lumea sa faca la fel. Dl. Valeriu Popa spunea ca fiecare este unic si trebuie sa manance ce i se potriveste, ce este compatibil cu vibrratia persoanei, iar pentru aceasta folositi pendului (in filmele de pe situl de mai jos explica acest lucru)
    Cei care vor sa incerce BG1 este foarte usor de tinut. Cei care sunt grav bolnavi este greu sa va dau un sfat. Numai un medic va poate ajuta. Cand am tinut postul era Dl. Valeriu Popa care ne indruma ce sa facem. Acuma fara dansul nu stiu cui sa va adresati. Va sugerez celor care doriti sa aprofundati mai multe cunostiinte despre post, revenire dupa post, BG1 sa cititi toate cartile si sa vedeti toate filmele de la https://salvativasemenii.wordpress.com si sa stati de vorba cu persoanele care vin la parastasul D-lui Valeriu Popa care are loc in fiecae an. Daca sunt persoane care vor sa tina postul de 7, 14, 21, ..zile va include revenirea de cel putin 7 zile si BG1. In aceasta perioada de post negru simturile devin atat de sensibile incat risti sa te apuci de mancat manacare de orice fel, fructe, etc... Cei care nu reusesc sa se abtina sa nu manance in perioada de post (negru), trebuie sa stie ca vor deveni ingerasi. Nu va mai poate salva nici cei de la 112. Un exemplu: cineva a mancat in perioada de post 1kg de struguri si a murit in spital. Eu am mancat in a 8 zi de post negru foarte putina paine si am zis ca mor de rau ce mi-a fost. Plangand ma rugam la Dumnezeu sa mai imi dea o sansa sa traiesc, ca nu mai fac asa ceva. Zici ca numai o bucatica mica gusti, dupa care nu te mai poti opri...
    Cei care sunt grav bolnavi, in perioada de post (unii) vor avea dureri mari in zona cu probleme de sanatate. In concluzie: dupa minim 7 ani de tinut aceasta alimentatie (fara proteina animala, mancaruri procesate, etc...) scapati definitiv de bolile grave.
    Tot pentru informare. https://www.youtube.com/watch?v=QzO1nS6oC6Y

    RăspundețiȘtergere